Asalammualaikum!!Welcome to my official blogger=)

Friday, July 29, 2011

Kek oh kek!!

Heyy Asallammualaikum...

Seronok kan bila kita dah tahu sesuatu yang kita tak pernah tahu, terasa kepuasannya haha(=
hari ni aku belajar buat kek dengan mama wawawa start dari memukul telur sampai lah akhir semua aku lakukan menggunakan tangan aku sendiri haha..
Now baru lah aku tahu buat kek ni bukannya susah pun cuma aku je yang malas oPppPpp!!



Ni lah rupa kek coklat aku yang tak lah berapa cantik berbanding kek yang korang semua buat tu huh, biasa lah budak baru nak belajar haha...
nak ke??? hehe dah habis da dah masuk dalam perut aku dah pun ngEEeeee=)

Hentah la sedap ke tak aku pun tak tahu nak cakap, bila mama aku rasa dia terus berkata "sedapnya kek anak mama buat, pandai pun kenapa lah kau tak rajen dari dulu lagi" hehe ngeEEee....

seronok bila kita dah tau satu benda than insyaalah aku nak try buat apam polkadots pulak..
korang doa-doa kan lah jadi ye hehe...
aku teringin sangat nak belajar memasak lepas ni.. agak2 korang aku ni dah boleh kawen ke??? hehehe ngeEee gtal betul aku ni!!




nampak sedap kan... lepas ni boleh lah aku buat kek untuk kawan-kawan dengan family aku hehe.. korang just bagi tau je bufday korang bile nanti ada masa aku buat kan hehe...

thanks for reading

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment