Asalammualaikum!!Welcome to my official blogger=)

Wednesday, July 20, 2011

Today is a bad day.. =(

I'm so fucking them tired today huhu!! aku tak kutok orang tetibe orang cakap aku kutok orang hentah larh!! letih dah dengan permainan hidup ni lepas satu-satu datang..
yang penting sekarang aku nak fokus dengan pelajaran pasal-psal hal remeh-remeh ni aku tak nak fikir da.. letih sangat biar kan mulut orang bukan boleh tutop kan.. nak kata aku punya note kat blog tu dah lama kot sebelum aku kenal dengan mamat tu lagi aku dah tulis note tu..
ikut kau lah nak kata aku kutok korang tak de niat langsung... korang pon da besar dah boleh fikir matang.. nak cakap aku yang salah tolong la weh!!! bila masa aku kutok kau???????
kau gila ka aku nak kutok kau.. sebab kau kawan aku sendiri..
hentah la...

sebenarnya pasal note aku"Lemaih tolong aku" tu aku tulis kat budak KL yang prasan bagos sangat tu... kenapa kau terasa??? huh hentah la aku tadi nak explain kat kau than tetibe kau marah aku huh "THANKS ALOT" aku suka kau marah aku macam tu=( nak cakap aku nak kutok laki tak kot... cuba kau baca habis-habis dulu baru lah kau tahu situasi sebenar huhu!! kenapa kau ada ke ngorat aku pakai tektik zaman tok wan aku???? tak kan so kenapa kau nak kena marah aku??? huhu pape aje lah...
lastly hope kau fikir la habis2 yang penting aku berani bersumpah aku tak pernah nak kutuk kau!!=(

thanks for reading

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment