Asalammualaikum!!Welcome to my official blogger=)

Saturday, July 30, 2011

Adakah kamu sanggup berbuat begitu??

Heyy firstlay aku nak korang tengok dulu video ni...



Huh sedih bila aku tengok video ni... adakah kamu sanggup melakukan begitu??? ke kamu akan tinggalkan dia keseorangan???
huh aku hope sangat aku dapat orang sebaik Chris Medina ni..
amin-amin... lagi satu korang jangan lah penting diri sangat bila dah jadi macam tu terus tinggalkan dia keseorangan.. bila dia perfect semua suka bila dah jadi macam tu tinggal macam tu je... Hope korang tak macam tu keyh...
biar kasih sampai ke syurga huhu cehwahhhh hahha pandai aku berbahasa ngeEeee..

sumpah aku sedih bila tengok video tu.. sampai menangis hehe alamak kantoi sudah!! ngEee
kpada korang yang mengalami situasi yang sama "Be Strong ya"(=

thanks for reading

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment