Asalammualaikum!!Welcome to my official blogger=)

Friday, August 5, 2011

Teringat masa2 yang telah berlalu=(

heyp firtly aku nak story pasal story lama aku huhu... Hentah kenapa aku tiba-tiba teringat pasal story lama aku ni huhu sedih bila teringat.. Oh tuhan kenapa kau duga aku dengan ujian yang agak berat aku lalui=(


tengah leka aku bermain laptop tiba-tiba aku terdengar satu lagu yang aku rasa aku sangat mengenali lagu itu huh semakin aku berpura-pura mengelak dari mendengarnya, kenangan yang hampir 2 tahun itu berlalu makin menghantui fikiran aku huh tersentak aku lalu berlinanglah air mata aku jatuh ke pipi.. aku cuba mengelak tapi aku tak berdaya.. cepat masa berlalu, biarkan sahaja memang itu sudah takdir suratan untuk aku tempuhi hidup di dunia yang agak kejam bagi diri ku.. Aku tidak menyalah kan takdir tuhan segalanya berlaku atas kesilapan lampau yang aku pernah lakukan dan ini lah balasan tuhan bagi diri aku yang kerdil lagi hina huhu=(


Aku masih teringat lagi masa-masa aku bersama dia pada 2 tahun yang lalu, dia pernah cakap kat aku bila aku rindu dia dengar lah lagu 21 gun huh sayu je time tu bila aku dengar kata-kata yang keluar dari bibir kecilnya... Aku menarik nafas yang agak panjang menahan sebak.. dan aku pun membalas "ya sygs awak pun bila rindu saya dengar larh lagu take my heart by soko ya" dan dia pun membalas "ya sygs itu lagu kita" time tu aku rasa bahagia sangat bila disamping dia but now semuanya dah berubah..


aku tidak berdaya dan hanya mampu bersabar atas segala takdir yang telah di tentukan.. untuk kau bacalah surat di bawah ni!! aku tak sempat nak bagi tahu kau dan itu kata-kata terakhir aku.. Thanks sebab now kau dah bnyak berubah=( hope kau jumpa orang yang lebih perfect dari aku..


thanks for reading

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment