Asalammualaikum!!Welcome to my official blogger=)

Tuesday, August 23, 2011

Alhamdulillah=))

Heyyy now aku happy sangat life aku penuh dengan kegembiraan...
tak larh macam dulu je menangis, bersedih and tah hapew lagi tah heeee
Alhamdulillah tuhan tu maha adil dan mendengar isi hati ku=)
sapa sangka dalam kegembiraan yang terpancar di raut wajah suci ku ini terselit kesedihan yang tersimpan rapi...

But Now aq da happy sangat arhhhhh rasa segala dugaan dan kesedihan hilang.. arhhhh lega heee=)
Life aku bahagia sangat sekarang thanks ya kawan-kawan yang da support aku time aku kesedihan... Haha aku nak story satu cerita but aku segan la pulak haha, story ni tak dapat aku lupa sampai bila-bila.. biarlah ia menjadi rahsia bagi diri aku hahaha...


arhhhh otak aku da blurr da tak tau larh nak story apa kali ni now aku gelak je hahaha maybe tak lama aku akan masuk wad gila kut heeee ok la tu dari tanjung rambutan hee=)
arrrrrhhhhhh aku appy sangat heee=))




thanks for reading

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment